27 October 2011

Taklimat "Program Keusahawanan On-Line"

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera, Salam 1Malaysia…

Hai kawan-kawan semua, apa kabar..? Harap cuti minggu ini dapat berehat bersama keluarga tercinta… Saya nak berkongsi dengan kawan-kawan semua tentang apa yang saya buat sekarang…

Sebelum itu, mari kita dengar apa kata mereka tentang Program ini…

"Mendapat pendapatan TAMBAHAN yang sangat HEBAT! Taklah banyak, sekitar RM1,200 – RM2,600 sehari je… Berbanding dengan SIFU saya yang mendapat sekitar RM11k ke RM15k sehari – HEBAT tak…? Pada saya sangat-sangat HEBAT” – En. Jailanee Bin Othman (Jurutera)

“Sebenarnya saya berjaya pun dalam keadaan yang tidak sedar, saya buat ini pun orang kata pakai masuk dan redah saja… Tapi dalam masa dua minggu buat saya berjaya dapat RM3 Ribu, kemudian dalam masa sebulan saya mendapat RM5 ribu. Bulan brikutnya naik kepada RM7 Ribu, tak cukup setakat itu… ia semakin naik dan naik, dan tak ada pun yang turun… asalkan kita buat, kita pasti dapat… Alhamdulillah setelah Enam bulan menyertai bisnes ini, untuk mendapatkan income lima angka sudah tidak mustahil pada saya… Kini saya berjaya memperolehi hampir RM30 ribu setiap bulan…” - Puan Roshaida Abd Latif (Suri Rumah)

“Peringkat permulaan saya join saya berjaya dapat RM2 ribu pada bulan pertama. Dan seterusnya saya buat lagi, saya dapat lagi RM2 Ribu pada bulan berikutnya. Pada ketika itu ianya sudah memadai bagi saya. Dalam pada itu saya belajar lagi tenang bisnes ini, belajar dan belajar… Alhamdulillah pada bulan berikutnya saya berjaya mendapat RM5 Ribu. Dan saya belajar lagi tentang bisnes ini… sehinggalah pada bulan berikutnya saya berjaya mendapat RM15 Ribu… Kini hampir tiap-tiap bulan saya menjana pendapatan RM30 ribu sebulan melalui bisnes ini.” - Ustaz Mohd Zohdi Mohd Amin (Pensyarah)


Baiklah,

Kepada ANDA yang :-
 
# Mempunyai HUTANG dan nak menyelesaikan HUTANG dengan cepat...
 
# Dah BOSAN kerja makan gaji, asyik buat perkara yang sama, bertahun-tahun TETAPI kehidupan sama saja. TIADA perubahan – Cukup bulan dapat GAJI, bayar HUTANG, perbelanjaan anak-anak, bayar bil-bil dan minyak kereta/tol… Setiap bulan melakukan RUTIN yg sama...
 
# NAk merasa duduk rumah sendiri… Dah bertahun-tahun asyik MENYEWA je... Sampai bila…??
 
# Menyempurnakan HAJAT emak & ayah untuk menunaikan HAJI/UMRAH…
 
# Dah tak ada HUTANG! nak menambahkan SIMPANAN untuk anak-anak dan masa depan, simpanan masa TUA… Masa sakit, terlantar di HOSPITAL, bil-bil hospital…???
 
# Nak membantu adik-beradik, saudara-mara yang SUSAH…
 
# Berhajat nak melancong ke luar negara bersama keluarga setahun sekali, masa cuti sekolah...
 
# Ingin memiliki KERETA impian!!! Sebagai hadiah untuk diri sendiri…!!!


Kesemua IMPIAN/HAJAT ini mampu anda CAPAI dengan syarat... kita betul-betul nak akan ia..
 
Tidak ada seorang pun yang boleh memaksa kita untuk kita menjadi KAYA, sebab kehidupan kita hari ni adalah pilihan kita.


Kita Yang Menentukan…

# RUMAH apa yang kita nak duduk…

# KERETA apa yang kita nak pakai dan…

# PENDAPATAN yang banyak mana yang kita NAK setahun/sebulan/sehari malahan setiap minit…???

 
Jangan Tanya, kenapa kita SUSAH… Lebih baik kita tanya... “Bagaimana kita boleh hidup lebih SENANG…!”

Saya ada FORMULA untuk kita merialisasikan IMPIAN kita melalui Program Keusahawanan On-line... Saya TAHU 100 sebab kenapa orang GAGAL dan hanya perlukan SATU sebab untuk seseorang itu BERJAYA...

Nak tahu, luangkan masa anda di lokasi berikut :-

Lokasi | Hotel Seri Malaysia, Kuantan, PAHANG. 
Tarikh | 30hb Oktober 2011 (AHAD)

Jam | 2 – 5 Petang


# Tempat terhad untuk 100 orang sahaja, siapa cepat dia dapat...


# Tak kan setiap hari kita hanya nak melihat, mendengar tentang KEJAYAAN orang lain saja... ANDA bila lagi…???

# Untuk keterangan lanjut atau berminat untuk sertai Program ini, sila hubungi saya di talian 013-9199684 (Lokman)

 

No comments:

Post a Comment